عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

کسب رتبه ۱۵-۱۱ دانشگاه در بین دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی وزارت بهداشت در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

کسب رتبه ۱۵-۱۱ دانشگاه در بین دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی وزارت بهداشت در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رتبه بندی سال ۹۶-۹۵ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در بین ۱۸۲ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی وزارت بهداشت، جایگاه ۱۵-۱۱ را کسب نمود.

به گزارش خبرنگار وبدا، معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام این که، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، هر ساله اقدام به رتبه بندی دانشگاهها و موسسات پژوهشی کشور می نماید، افزود: در این رتبه بندی ۱۸۲ دانشگاه و موسسه پژوهشی دولتی بر اساس ۲۶ شاخص و در قالب پنج معیار کلی پژوهش، آموزش، وجه بین المللی، تسهیلات و امکانات و فعالیت های اجتماعی-اقتصادی و صنعتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دکتر فرزین رضاعی گفت: در رتبه بندی جدید با توجه به نزدیک بودن امتیازات دانشگاهها و به منظور رفع خطاهای احتمالی، رتبه دانشگاههای مذبور به صورت بازه ای اعلام شده است.

وی اظهار داشت: کسب این موفقیت، افتخاری بزرگ برای استان کردستان و نیز نوید بخش ارتقای فعالیت ها و شاخص های دانشگاه است که حاصل تلاش کلیه مسئولین، مدیران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه می باشد.