عمومی | دانشگاه علم و فرهنگ

جهش ۳۷۰۰ پله ای رتبه وبومتریکس دانشگاه علم و فرهنگ

با اعلام رتبه بندی جدید وب سایت های دانشگاه های جهان در جولای ۲۰۱۸، رتبه وب سایت دانشگاه علم و فرهنگ با یک جهش ۳۷۰۰ پله ای طی یک سال به رتبه ۴۰۴۳ جهانی  صعود کرد. پیش از این در در جولای ۲۰۱۷ رتبه وب سایت دانشگاه ۸۷۳۵ و در ژانویه ۲۰۱۸ رتبه۷۷۸۷ را به خود اختصاص داده بود.
جهش ۳۷۰۰ پله ای در رتبه بندی جهانی در ظرف مدت یک سال یک موفقیت بسیار ارزشمند برای یک دانشگاه محسوب می شود و به ندرت دانشگاهی توانسته است در یک بازه زمانی کوتاه چنین بهبودی را به دست آورد.
برنامه ریزی  بهبود رتبه وب سایت دانشگاه  از حدود ۲ سال پیش با تغییر وب سایت دانشگاه و سپس تغییر سیاست های انتشار اطلاعات و محتوا و در چارچوب نظام وبومتریکس توسط اداره فناوری اطلاعات دانشگاه اجرا شده است.
رتبه بندی وب دانشگاه ها توسط موسسه وبومتریکس اسپانیا انجام می شود و هر سال در دو بازه زمانی ژانویه و جولای اعلام می گردد. طبق گزارش وبومتریکس، حدود ۲۷۰۰۰ دانشگاه در این رتبه بندی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
کسب این موفقیت را به خانواده بزرگ علم و فرهنگ اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان تبریک می گوئیم. بی شک حفظ و بهبود این جایگاه نیاز به همکاری جمعی خانواده علم و فرهنگ به ویژه اساتید و دانشجویان دارد.
اداره فناوری اطلاعات دانشگاه