عمومی | بنیاد ملی نخبگان

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با توجه به فراخوان معاونت فرهنگی بنیاد ملی نخبگان در ماه مبارک رمضان مبنی بر برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم»، این مسابقه به صورت اینترنتی و با حضور مستعدان‌ تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

در این مسابقه، امیرعلی فرقانی، بهنام امیدی و معین زنگی آبادیان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و جایگاه چهارم تا ششم نیز به مطهره امیری، میثم عباسی­لاهرودی و نیلوفر گلستان، تعلق گرفت.

مجتبی محمدی­انویق، محمدحسین حسینی و زینب ایزدی، رتبه­های هفتم تا نهم و علی مرادی، مهدخت ارشدی، پیام ورعی و عرفانه ترکاشوند نیز مشترکاً به مقام‌ دهم دست پیدا کردند.

لازم به ذکر است، به نفرات اول تا سوم  نیم سکه بهار آزادی، نفرات چهارم تا ششم ۵۰۰ هزار تومان و به نفرات هفتم تا دهم ۳۰۰ هزار تومان، به عنوان جایزه اهدا می­شود. مراسم اعطای جوایز این مسابقه هفته آخر شهریور در بنیاد ملی نخبگان برگزار می­شود.

کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» حاصل سخنرانی­های مقام معظم رهبری (دام­­ظله) در سلسله جلسات ماه مبارک رمضان سال ۱۳۵۳ است.