عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

راننده وانت نیسان در آتش سوخت/۷ مصدوم در پی تصادف خودروی پژو ۴۰۵ و سمند


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از انحراف وانت نیسان در محور کمربندی گچساران که منجر به کشته شدن راننده خودرو شد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحم؛ جلال پوران فرد گفت: امروز (پنج شنبه ۴ مرداد ماه ۹۷ )ساعت ۸ و ۳۸ دقیقه بر اثر  انحراف یک دستگاه  وانت نیسان در کمربندی محور گچساران به یاسوج  (بالاتر از جاده آب شیرین) که منجر به آتش‌سوزی خودرو شد راننده به طور ۱۰۰% دچار سوختگی و قبل از رسیدن تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ فوت کرد.

وی ابراز کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

۷ مصدوم در پی تصادف پژو ۴۰۵ با سمند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان در ادامه همچنین از تصادف پژو ۴۰۵ با سمند در منطقه شلالدان باشت خبر داد و اظهار داشت: در این تصادف که امروز( پنج شنبه ۴ مردادماه ۹۷ )ساعت۲و ۴۵ دقیقه بامداد به وقوع پیوست ۷ نفر روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه با اعلام این خبر بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از اورژانس باشت و کوپن به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ۶مصدوم صحنه حادثه توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ باشت و کوپن و آمبولانس هلال احمر اقدامات اولیه پزشکی دریافت کردند.

پوران فرد با اشاره به اینکه یک مصدوم قبل از رسیدن آمبولانس ها توسط ماشین شخصی به مرکز درمانی انتقال داده شد، خاطر نشان کرد: شش مصدوم دیگر توسط آمبولانس های اعزام شده به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه حال هر ۷ مصدوم خوب گزارش شده است.۱۳-۱۴۲