عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ارایه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی در منطقه حاشیه‌نشین تنگک بوشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهندس حسن فخرایی عنوان داشت: مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با تداوم آموزش‌های پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی به سمت پیشگیری و ارتقای بهداشت دهان و دندان گام برمی‌دارد.
وی تصریح کرد: این کلینیک در قالب یک دستگاه یونیت مجهز به‌تمامی امکانات دندانپزشکی همه خدماتی که در مراکز خدمات جامع سلامت قابل انجام است را ارایه می‌دهد.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اضافه کرد: در این کلینیک سیار، خدمات دندانپزشکی به کودکان زیر ۶ سال، دانش آموزان، زنان باردار و شیرده، خدمات پیشگیری و فرهنگ‌سازی برای ارتقای بهداشت دهان و دندان ارایه‌شده است.
مهندس فخرایی عنوان داشت: خدمات دندانپزشکی قابل‌ارایه در این کلینیک سیار شامل‌ترمیم و پر کردن دندان، جرم‌گیری، سیلانت تراپی، کشیدن دندان، وارنیش فلوراید و سایر خدماتی است که بیمار نیاز دارد.
این مقام مسئول افزود: دولت گام‌های خوبی برای بهبود و افزایش خدمات دندانپزشکی به مردم برداشته است که اجرای طرح دندان‌پزشک خانواده، کلینیک سیار دندانپزشکی و ایجاد مراکز سلامت دهان و دندان ازجمله طرح‌های موفق اجراشده در این زمینه می‌باشد.
مهندس فخرایی تاکید کرد: باید با تداوم آموزش‌های پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی به سمت پیشگیری و ارتقای بهداشت دهان و دندان گام برداریم.

انتهای پیام/ ا.س- ۳۰۰۰