عمومی | بنیاد ملی نخبگان

دوره‌های توانمندسازی آموزگاران شهاب برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای نظارت دقیق بر اجرای برنامه ملی شهاب در استان بوشهر، بنیاد نخبگان استان برگزاری دوره‌های توانمندسازی آموزگاران حاضر در این برنامه را در دستورکار خود قرار داده است.

بر همین اساس، بررسی محتوای دوره­های آموزشی آموزگاران، عوامل اجرایی، مدیران و نظارت بر کارگاه آموزش خانواده ، آنالیز گویه­های تکمیل‌شده توسط آموزگاران ، مصاحبه حضوری و پرسش و پاسخ چالش برانگیز با اعضای کارگروه­های شهرستان و مدارس و همچنین جمع بندی نتایج حاصل از سلسله بازدیدهای هدفمند و مستمر برنامه، از اقدامات انجام‌شده برای اجرای بهتر برنامه‌ ملی شهاب بود.

طبق برنامه­ریزی و هماهنگی­های انجام شده به منظور توانمندسازی آموزگاران برنامه ملی شهاب در استان، دوره­­های توانمندسازی آموزگاران ۱۸ ناحیه آموزش‌وپرورش در طول سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ برگزار شد.

آموزش گروه بندی دانش آموزان ، تکنیک های کار گروهی ، مباحث زیست فناوری، مشکلات بحرانی استان و جهت دادن بچه ها به سمت حل مشکلات آینده استان، تقسیم مسئولیت در بین دانش آموزان در قالب گروه و همچنین آموزش مهارت به دانش‌آموز، از مهمترین سرفصل‌های این کارگاه‌ها است.

این کارگاه با دو رویکرد انجام کارگروهی و پرسش و پاسخ در خصوص مباحث زیست‌فناوری برگزار شد.