عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

دیدار صمیمی رئیس جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با جمعی از همکاران

دکتر " امیرمسعود عرب لو دریچه " رئیس جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (سه شنبه) با حضور در محل کار جمعی از همکاران خود در این دانشگاه ، با آنان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر" عرب لو دریچه" از دو روز گذشته با حکم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به سمت سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد.

این گزارش حاکیست که رئیس جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همراهی چند تن از مدیران این دانشگاه در اتاق های کار همکاران معاونت های امور درمان ، آموزش ، پژوهش و توسعه حاضر شد و با آنان به گفت وگو پرداخت.

وی در برنامه امروز که اولین مرحله از دیدار با همکاران بود، با اعضای هیات علمی و کارکنان بخش های " نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ، نقلیه ، بازنشستگی ، معاونت های آموزشی ، درمان ، پژوهشی ، فرهنگی – دانشجویی ، مراکز تحقیقاتی ژنومیک ، سوء مصرف مواد ، سالمندی ، رفاه اجتماعی و انتشارات و همچنین گروه های آموزشی آمار ، سالمندی ، فیزیوتراپی ، آموزش پیش از دبستان ، سلامت و رفاه اجتماعی ، مددکاری ، ارتوپدی فنی ، کاردرمانی ، ارگونومی ، علوم پایه و پرستاری " دیدار کرد.

گفتنی است ، دکتر " عرب لو دریچه " عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی می باشد و سابق بر این، علاوه بر مسئولیت های مختلف مدیریتی در دانشگاه علوم بهزیستی و مراکز علمی دیگر، به عنوان عضو شورای راهبردی توانبخشی وزارت بهداشت و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خدمت کرده است.

وی همچنین ، پژوهشگر برتر گروه توانبخشی هجدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی بوده و سالها به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر برتر دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی معرفی شده است.

انتهای پیام /

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور