عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

کارگاه یک روزه مدیران گسترش شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها در یاسوج برگزار شد+ تصاویر


کارگاه یک روزه مدیران گسترش شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ معاون بهداشت دانشگاه در این نشست،گفت: جامعه آرمانی ترسیم شده در سند چشم انداز سال ۱۴۰۴کشور،جامعه ای است که باید از حداکثر سلامت برخوردار باشد .

ابراهیم نعیمی افزود: دستوالعمل برنامه گسترش مراقبت های اولیه سلامت به منظور اصلاح و هماهنگ سازی ارائه خدمت در مناطق شهری، روستایی و تحقق پوشش همگانی سلامت است.

وی تصریح کرد: راه اندازی پایگاه سلامت و همچنین تجهیزات اساسی مراکز مختلف ارائه خدمات بهداشتی در برنامه طرح تحول نظام سلامت حوزه بهداشت، به صورت راه اندازی جدید(برونسپاری یا دولتی) و تبدیل پایگاه بهداشت به پایگاه سلامت طبق یک برنامه اجرایی کار مشخص و تدوین شده است .

مدیر توسعه شبکه ها و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت، نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه سامانه نرم افزاری ثبت خدمات(سیب)ضمن ثبت میزان ارائه خدمت به مراجعه کنندگان، باید به این نکته توجه کرد که پرداختی های کارکنان مراکز، پزشکان و دندانپزشکان با بررسی میزان عملکرد، همخوانی داشته باشد .

محمد هاشم طاعتی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات فعال در پایگاه های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت می تواند با همکاری داوطلبان سفیران سلامت و با تاکید بر روش خود مراقبتی انجام شوند.

وی هدف برگزاری این کارگاه آموزشی را توجیه، بازآموزی آئین نامه، نحوه جذب پذیرش بهوز در سالجاری، چگونگی برنامه پزشک خانواده و آموزش های لازم عنوان کرد.

به گزارش وب دا؛ کارگاه یک روزه گروه مدیران گسترش شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان با حضور معاون بهداشتی، معاونین این معاونت، مدیران شبکه های مختلف شهرستان های استان و کارشناسان مرتبط  در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد . ۱۵

انتهای پیام/