عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

قدردانی دکتر کمالی از مساعدت های مقام وزارت بهداشت طی مدت مسئولیتشان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

دکتر " محمد کمالی " رئیس سابق دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (دوشنبه) طی نامه ای از دکتر " قاضی زاده هاشمی " وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بابت رهنمودها و مساعدت های ایشان برای توسعه برنامه های علمی و اجرایی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قدردانی کرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، متن کامل نامه دکتر کمالی به وزیر بهداشت به شرح زیر است:

به نام خدا

استاد ارجمند جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی
مقام عالی وزارت
با سلام و تحیت
فرصت کوتاه خدمت در مسئولیت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که با حسن نظر جنابعالی برایم فراهم گشت ، بسیار مغتنم و ارزشمند بود و توفیق داشتم تحت نظارت عالی و مساعدت های آن استاد ارجمند در بهبود شرایط دانشگاه گام هایی هر چند کوچک بردارم. حمایت همیشگی شما و راهنمایی های ارزنده تان در این مسیر راهگشا بود. توفیق دیگر، همکاری کارکنان خدوم و مدیران دانشگاه بود که در این مدت از آن بهره مند شدم و با لطف خداوند محیطی آرام و مناسب برای توسعه فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی فراهم گشت.

اینک که به دلیل بیماری، قادر به ادامه این راه نیستم، لازم دانستم تا ضمن عرض مجدد ارادت قلبی خود به محضرتان از رهنمودها و مساعدت های شما برای توسعه برنامه های علمی و اجرایی دانشگاه تشکر نمایم. امیدوارم در آینده نیز بتوانم در خدمت به مجموعه وزارت بهداشت، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه علوم پزشکی ایران که خانه اول من است، گام بردارم.

در خاتمه، برای جنابعالی و معاونین پرتلاش وزارت متبوع که با نظر مثبت به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مساعدت داشتند، سلامتی و توفیق آرزو می نمایم.

محمد کمالی