عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

جشن فارغ التحصیلان دانشکده ی دندانپزشکی لرستان برگزار شد

کاظمی ذهابی/وبدا

اولین دوره ی دانشجویان پذیرفته شده در دانشکده ی دندانپزشکی لرستان از زمان شروع پذیرش در این دانشکده، به ایستگاه فراغت از تحصیل رسیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دانشکده ی دندانپزشکی لرستان(خرم آباد) از سال ۱۳۹۱ پذیرش دانشجو را آغاز نمود و هم اکنون پس از ۶ سال اولین فارغ التحصیلان خود در این رشته ی پرطرفدار را معرفی کرد.

مراسم جشن فارغ التحصیلی ۱۴ دانشجوی دندانپزشکی دانشکده ی خرم آباد، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون آموزش این دانشگاهف معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری، رئیس و معاونین دانشکده ی دندانپزشکی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان در سالن ابن سینای مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم خانم دکتر دریکوند رئیس دانشکده ی دندانپزشکی خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین دانشگاه، فارغ التحصیلی اولین دوره ی دانشجویان این دانشکده را مایه ی افتخار مجموعه ی مدیریت دانشکده ی دندانپزشکی دانست. وی خطاب به دانشجویان فارغ التحصیل عنوان کرد: تخصص ما فقط با علم نیست و به نوعی با انسانیت نیز آمیخته شده است. دکتر دریکوند خاطرنشان کرد: همه ی ما موظفیم در زمان طبابت با بیماران همدردی کنیم و معنویت را سرلوحه ی کارمان قرار دهیم. وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دانشجویان فارغ التحصیل شده در سال های آینده برای تحصیل در دوره های تخصص به موفقیت برسند.

در این مراسم همچنین لوح های یادبودی توسط دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی،دکتر عباس زاده معاون آموزش این دانشگاه، حجت الاسلام گراوند معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه و خانم دکتر دریکوند رئیس دانشکده ی دندانپزشکی به فارغ التحصیلان اهدا شد.

همچنین در پایان این مراسم قسم نامه ی پزشکان توسط فارغ التحصیلان قرائت شد.

خانم ها مینا اسدزاده، سارا بهرام نژاد، مهشاد دلاورپور، مهناز رحیمی، نگار مومنی نژاد، طیبه عباسی، مریم درستی نجف آبادی، پرنیان دانش پژو، منصوره رجبی و زهرا امرایی و آقایان محسن بیلمی، میثم عزیزی، عیسی محمودی و بیژن تدبیری دانشجویان اولین دوره ی پذیرفته شده در دانشکده ی دندانپزشکی هستند که در سال ۱۳۹۷ فارغ التحصیل شدند.