عمومی | بنیاد ملی نخبگان

اردوی جهادی کاروان سلامت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اردوی جهادی کاروان سلامت در بخش‌های  فرهنگی، ورزشی و پزشکی با حضور مستعدان‌برتر بومی، به همت بنیاد نخبگان استان مازندران در مناطق محروم کیاسر مازندران برگزار شد.

ویزیت تخصصی و فوق تخصصی گوارش، گوش و حلق و بینی، ارتوپد، درد و مراقبت‌های ویژه، خدمات دندانپزشکی و پزشکی عمومی، خدمات مامایی، دارو درمانی و مکمل درمانی، کنترل فشارخون، قند خون، سلامت دهان و دندان و  آموزش‌های بهداشت، از جمله خدمات جهادگران در زمینه پزشکی بود.

در بخش ورزشی خدماتی شامل آموزش فوتبال، حرکت درمانی، فیزیولوژی ورزشی، آموزش تکنیک های دفاع شخصی، آمادگی جسمانی، ورزش‌درمانی برای بیماران، فرهنگ‌سازی برای ورزش و مشاوره در امور سلامت تغذیه وسلامت جسمانی ارائه شد.

در بخش فرهنگی نیز شامل خدماتی چون آموزش نماز، احکام، آموزش نکات اخلاقی، آموزش احکام و بحث پیرامون مسائل اعتقادی، برگزاری بحث‌های مشاوره‌ای در زمینه امید به زندگی و ساختن آینده‏ای بهتر و انجام مسابقات فرهنگی و قرآنی در گروه‌های سنی مختلف و اهدای جوایز بود.

این اردو در راستای کمک به رفع نیازهای بومی با استفاده از ظرفیت نخبگانی و همچنین افزایش حس وطن‌دوستی در میان اجتماع نخبگانی، برگزار شد.