عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

ویزیت رایگان بیماران در شهرستان ری انجام شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، هم‌زمان با دهه کرامت ویزیت رایگان بیماران در منطقه عظیم‌آباد انجام شد.
این برنامه در تاریخ شنبه ۳۰ تیرماه ۹۷ و در مسجد ابوالفضل عظیم‌آباد با حضور پزشک، دندان‌پزشک، کارشناس تغذیه، مراقب سلامت و روانشناس اجرا شد.
با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، مردم در مسجد حاضرشده و از خدمات رایگان بهره‌مند شدند.
انجام معاینات پزشکی و دندانپزشکی، مشاوره تغذیه، غربالگری قند و فشارخون و مشاوره روان‌پزشکی از خدماتی بود که در این برنامه برای مردم ارائه شد.
مراجعینی که فاقد پرونده سلامت در سامانه سیب بودند هم‌جهت تشکیل پرونده به مرکز سلامت جامعه عظیم‌آباد فرستاده شدند.
خبر: شریفی
عکس: آرشیو