عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

کسب رتبه " پویا دو ستاره" در مدیریت عملکرد توسط دانشگاه علوم پزشکی فسا/ تقدیر معاون توسعه ،مدیریت و منابع وزارت بهداشت از ریاست دانشگاه

به گزارش وب دا ؛ در سی و هفتمین همایش معاونین توسعه، مدیریت و منابع دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در زنجان ، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از دانشگاه علوم پزشکی فسا تقدیر بعمل آمد .

با توجه به چهارمین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و ارزیابی های بعمل آمده در این خصوص در سال ۹۶؛ معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه موفق به کسب "رتبه پویا دوستاره در مدیریت عملکرد" شد.

دکتر سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه ، مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از توفیق دانشگاه در کسب رتبه پویا دو ستاره در مدیریت علمکرد تقدیر کرد.

در این لوح آمده است:

جناب آقای دکتر علی اصغر خالقی

رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

با اهداء سلام وتحیات الهی

نظام مدیریت عملکرد به عنوان فرآیندی که مسیر حرکت سازمان را بر مبنای ارزیابی وضع موجود و تجسم وضع مطلوب، مشخص و رصد می کند ضامن "تداوم بقا" و "پویایی کارآمد" هر سیستمی است.

مایه خوشحالی است، ابراز دارم در چهارمین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در معاونت توسعه مدیریت و منابع در سال۱۳۹۶، آن دانشگاه به رتبه "پویا دوستاره" نایل آمده است.

شایسته است از توجه جنابعالی و زحمات معاون محترم توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه و همکاران گرامی ایشان تشکر نمایم، توفیقات بیشتر همگان را در کسب رضای الهی و نیل به اهداف بلند نظام سلامت از درگاه خداوند متعال خواستار باشم.

دکترسیدعلی صدرالسادات

معاون توسعه ، مدیریت و منابع

گفتنی است سی و هفتمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و سازمان‌های وابسته از روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه ۹۷ به مدت ۳ روز در زنجان برگزار شد .