عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با استاندار قم

در دیدار دکتر سیف اله فضل الهی با مهندس سیدمهدی صادقی، ایشان از توجه و اهتمام استانداری برای استفاده و بکارگیری فارغ التحصیلان جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قم، در دیدار دکتر سیف اله فضل الهی با مهندس سیدمهدی صادقی ، ایشان از توجه و اهتمام استانداری برای استفاده و بکارگیری فارغ التحصیلان جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات استان خبر داد.
استاندار قم یکی از مشکلات کشور را عدم ارتباط مطلوب  صنعت با دانشگاه دانست، که بالتبع آن موجب کاهش درآمدی دانش بنیان در کشور نیز شده است و این نقیصه فقط با ایجاد اعتماد متقابل بالاخص توسط دانشگاه مرتفع خواهد شد.

در ادامه وی با اشاره به روحیات و خصوصیات صاحبان صنایع گفت ارتباط دانشگاه و صنعت با همکاری داوطلبانه دانشگاهی، آن هم بدون توجه صرفه مالی محقق خواهد شد وآن هنگام است که نخبه و دانشگاهی احساس توانمندی و فایده در جامعه را ، در خود می بیند.
دکتر سیف اله فضل الهی نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت : با عنایت به  افت دانشجو در این چند سال اخیر سعی دانشگاه بر بالا بردن کیفیت آموزش و ارائه خدمات آموزشی بهتر برای صنایع و ایجاد فرصتهای کارآفرینی من جمله با بکارگیری کارگاهها ، آزمایشگاههای مجهز و فضاهای آموزشی موجود، مشارکت در طرحهای استانی و ایجاد  سمت وسو به پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات استانی می باشد.

سپس دکتر حیدر علی جهانبخشی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبیین دورنمای سیاست دانشگاه آزاد اسلامی به جهت تجاری سازی و کم کردن اتکا درآمدی دانشگاه به شهریه، گزارشی از مشکلات موجود در دانشگاه بالاخص در حوزه علوم پزشکی و نبود بیمارستان مورد نیاز و همکاری محدود استان در حل این معضلات ارائه داد.


در پایان دکتر سیف اله فضل الهی ضمن تشکر از توجه خاص مهندس صادقی  به نخبگان استان ،ابراز امیدواری نمود تعاملات مثبت میان استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی استان قم باعث دلگرمی جامعه نخبگان و مستعدان صنعتی استان قم گردد.

لازم به ذکر است دکتر محمدجواد قاسم زاده معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم دکتر فضل الهی را در جلسه امروز همراهی می کرد.