عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آزمون کتبی هنرستان بهیاری یازدهم تیرماه برگزار می‌شود

علی شهریاری با اشاره به استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان از این آزمون گفت: به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم، تامین زیرساخت‌های رفاهی موردنیاز و رفاه حال داوطلبان شرکت‌کننده و خانواده‌های آنان تاریخ برگزاری آزمون از چهارم به یازدهم تیرماه موکول شد.

اول تا سوم مردادماه مهلت اصلاح و ویرایش اطلاعات


شهریاری در حاشیه نشست هماهنگی ستاد برگزاری آزمون کتبی هنرستان بهیاری بیان داشت: آن دسته از داوطلبان که نیاز به ویرایش و اصلاح اطلاعات و مدارک ثبت‌نام ‌دارند می‌توانند از تاریخ یکم تا سوم مردادماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام به نشانی www.bpums.ac.ir نسبت به اصلاح و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

هفتم تا نهم مرداد ماده مهلت دریافت کارت ورود به جلسه


مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی افزود: متقاضیان شرکت در آزمون بهیاری ۹۷ می‌توانند برای دریافت کارت شرکت در جلسه به مدت سه روز از هفتم تا نهم مردادماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام با کد رهگیری که هنگام ثبت‌نام از سامانه دریافت کرده‌اند کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.
شهریاری خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه برای آن دسته از داوطلبانی که شرایط لازم برای پذیرش را دارا نباشند و یا مدارک آنان ناقص ارسال‌شده باشد صادر نمی‌‎شود.
وی تصریح کرد: مشخصات فردی، شماره داوطلبی و اطلاعات مربوط به ساعت و مکان برگزاری آزمون هنگام دریافت کارت ورود به جلسه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
انتهای پیام/ م.پ ۱۰۲۵