عمومی | دانشگاه سمنان

اعزام دانشجویان ورزشکار دانشگاه سمنان به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور


مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان از اعزام تیم بانوان دانشگاه به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشگاههای سراسر کشور در دانشگاه شیراز خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر محمود علیزاده با اعلام این خبر گفت : تیم اعزامی بخش بانوان در رشته های بدمینتون، تکواندو ، شنا و کاراته است که در مجموع ۱۶ نفر به این المپیاد اعزام شدند .
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه یک هزار و ۷۰۰ دانشجوی ورزشکار دختر در ۱۱ رشته ورزشی از ۲۷ تیر تا پنجم مرداد در این المپیاد با یکدیکر رقابت می کنند تصریح کرد :رقابت دانشجویان پسر هم با شرکت دو هزار و ۴۰۰ ورزشکار در ۱۴ رشته ورزشی از ۱۰ تا ۱۹ مرداد به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود .
وی با بیان اینکه در بخش دانشجویان پسر در مجموع ۳۵  نفر از دانشگاه سمنان به این المپیاد اعزام می شوند افزود : دانشجویان پسر در رشته های فوتسال ، تکواندو ، شنا ، دومیدانی ، کشتی فرنگی ، کشتی آزاد و کاراته  در این المپیاد حاضر می شوند  .
دکتر علیزاده اظهار داشت : تیم اعزامی دانشگاه سمنان در بخش دختران و پسران ۵۱  نفر شامل دانشجویان ورزشکار دارای سهمیه المپیاد ، مربی و سرپرست هستند .
یاد آور می شود ؛ پیش از اعزام تیم دانشجویان دختر به این رقابت ها در آئینی با حضور دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان و دیگر مسئولان دانشگاه از مقام آوران مسابقات ورزشی منطقه ۹ دارای سهمیه های المپیاد ورزشی شیراز در بخش دختران قدر دانی شد .
گفتنی است : چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور با حضور بیش از چهار هزار و ۱۰۰ دانشجوی دختر و پسر و با هدف توسعه و ترویج هر چه بیشتر فعالیت های ورزشی در میان  دانشجویان کشور و کشف برترین استعداد ها برای حضور در رقابت های بین المللی توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری  به میزبانی دانشگاه دانشگاه شیراز برگزار می شود .