عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

کمیته برگزاری مراسم گرامیداشت هفته جهانی شیر مادر در مرکز بهداشت جنوب تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ با حضور بلالی، معاون و کارشناسان مسئول و کارشناسان ستادی در دفتر معاون برگزار شد.
در این جلسه عسکری، کارشناس برنامه کودکان و شیر مادر، چراغی، کارشناس مسئول واحد تغذیه، سرابی، کارشناس مسئول واحد مدارس، ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت و بادپر، کارشناس برنامه زایمان فیزیولوژیک حضور داشتند.
در ابتدا عسکری به شعار امسال هفته جهانی شیر مادر ۱۶ تا ۱۰ مرداد، تغذیه با شیر مادر زیربنای زندگی سالم و مطالب مطرح‌شده در ترجمه action folder اشاره کرد.
در این جلسه لیست برنامه‌های قابل‌اجرا که شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عموم مردم، تقدیر از مادر موفق شیرده، ارائه مطلب آموزش به روزنامه‌های محلی و تقدیر از کارکنان فعال در امر مشاوره شیردهی ارائه شد.
خبرنگار: نگار دیوبندی