عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری جلسه هم اندیشی دانشگاه با سمن های فعال در حوزه سلامت

برگزاری جلسه هم اندیشی دانشگاه با سمن های فعال در حوزه سلامت پنجشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۷

جلسه هم اندیشی دانشگاه با معتمدین، سازمان های مردم نهاد، تشکل های دانشجویی، اعضای هیئت علمی دانشگاه و داوطلبین تاسیس سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت با حضور معاون و کارشناسان اجتماعی دانشگاه در سالن جلسات ستاد دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش وب دا، در ابتدای این جلسه، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن خیر مقدم و بیان اهداف جلسه، گفت: لازم است تعداد سمن های فعال در حوزه سلامت در استان گسترش یافته و کسانی که عشق به ارائه خدمات صادقانه و بی منت دارند وارد این عرصه شده و در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمادگی همکاری کامل دارد.

دکتر بهرام کندایی با بیان اهمیت فعالیت های سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه سلامت، افزود: دانشگاه های علوم پزشکی فقط ۲۵ درصد از مولفه های موثر در حوزه سلامت را در اختیار دارند و بقیه مولفه ها در اختیار سایر سازمان های دولتی و غیردولتی مردم نهاد است و بنابراین مشخص است برای ارائه خدمات با کیفیت و شایسته در حوزه سلامت به مردم، باید همه این سازمان ها و تشکل ها به صورت تیمی عمل نموده و از فرصت ها و پتانسیل های هم استفاده نمایند.

همچنین در این جلسه، حاضرین به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداخته و در پایان مقرر گردید شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد مرتبط با سلامت تشکیل و جلسات این شورا بصورت ماهیانه در خصوص بهبود فرآیندها و خدمات مرتبط برگزار گردد.