عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان به پایان رسید

کاظمی ذهابی/وبدا

طرح ضیافت اندیشه ی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات زنده یاد دکتر زهتاب واقع در دانشکده ی بهداشت و پیراپزشکی گلدشت خرم آباد به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم اختتامیه ی طرح ضیافت اندیشه ی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اساتید شرکت کننده ی نمونه در هر دوره و فعالان این طرح با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

اثر دکتر هادیان با موضوع حمایت از کالای ایرانی نیز به عنوان دل نوشته ی برتر انتخاب شده و از این مدرس رشته ی پزشکی تقدیر شد. در این نوشته، نویسنده بیشتر به موضوع راهکارهای حمایتی از کالا و اجناس ایرانی در طبابت پرداخته شده بود.

طرح ضیافت اندیشه به مدت چهار روز و در قالب چهار کلاس با موضوع های سبک زندگی، حقوق بشر، غرب شناسی و روشنفکری، با حضور بیش از ۱۵۰ استاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد. در این کلاس ها  به ترتیب حجت الاسلام والمسلمین دکتر توانایی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر باقرزاده، دکتر رجبی و دکتر کهنوجی به عنوان مدرس حضور داشتند.

همچنین دکترها خاکساریان، بادپروا، فریدن و غلامی به ترتیب موضوع کلاس های بالا به عنوان نماینده ی شرکت کنندگان در دوره، خلاصه ای را از مطالب عنوان شده، نتیجه گیری و راهکار و پیشنهادات ارائه دادند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرادیان و حجت الاسلام گراوند به ترتیب مسئول و معاون دفتر نهاد رهبری، دکتر خاکساریان مدیر پژوهش دانشگاه و مدرسین طرح و اساتید حاضر در این دوره از ضیافت اندیشه حضور داشتند.

خانم دکتر مردانی نیز وظیفه ی دبیری برگزاری طرح را عهده دار بود.