عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری هفتمین جلسه تحول سلامت کلان منطقه ۱۰ ( استان تهران)



هفتمین جلسه تحول سلامت کلان منطقه ۱۰ ( استان تهران) مورخ ۲۶ تیرماه در محل دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ این جلسه با حضور معاونین وزارت و دانشگاه ها ،مدیران درمان حوزه وزارت روسای دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی ، علوم بهزیستی و ایران ، مدیران سازمانهای بیمه برگزار گردید.
دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در این نشست خواستار ارائه راهکارهای شفاف از سوی دانشگاه ها شد تا بر اساس آن در کمیته های تخصصی بالادستی تصمیمات اجرایی اثرگذاری اتخاذ شود.

روسا و معاونان دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران نیز با برشمردن برخی چالش های موجود، راهکارهای اجرایی خود را جهت حفظ و ارتقاء خدمات درمانی ارائه کردند.

گفتنی است تسریع در رسیدگی به وضعیت بیماران بستری در بخش اورژانس، اجرای گایدلاین های بالینی، استقرار نظام اقتصاد درمان و راهکارهای کنترل هزینه و افزایش بهره وری از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

پیرو برگزاری جلسه تحول سلامت کلان منطقه ۱۰ ( استان تهران)  دکتر توکلی معاون درمان دانشگاه عنوان کرد: این جلسه با بررسی میزان عملکرد بیمه های پایه در مقایسه با سال ۹۶  تشکیل شد.
وی افزود:  ساماندهی ارائه خدمات درمانی ، بررسی بیمه ها ی تابعه ، برخورد با داروخانه های متخلف از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
شایان ذکر است جلسه تحول سلامت کلان منطقه ۱۰ ( استان تهران) به صورت فصلی با حضور دانشگاه های تهران در راستای ساماندهی ارائه خدمات درمانی استان برگزار می گردد.