عمومی | دانشگاه یاسوج

آگهی تجدید مناقصه عمومی خرید، نصب و راه¬اندازی چیلر اسکرو (ظرفیت واقعی ۳۶۰ تن) دانشگاه یاسوج (نوبت دوم)


دانشگاه یاسوج با استناد به آیین­نامه معاملاتی دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد خرید، نصب و راه­ اندازی چیلر اسکرو (ظرفیت واقعی ۳۶۰ تن) دانشگاه یاسوج دانشکده منابع طبیعی را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ­ای واگذار نماید.

عنوان مناقصه: خرید، نصب و راه ­اندازی چیلر اسکرو ۳۶۰ تن واقعی در شرایط دمای ۲۱ درجه سلسیوس هوای خارج

محل اجرای کار : یاسوج- دانشگاه یاسوج- دانشکده منابع طبیعی

مدت اجرای کار : ۳۵ روز

نوع قرارداد : انجام خدمات آماده­­ سازی محل نصب لوله ­کشی، برق­ رسانی، خرید، نصب و راه ­اندازی چیلر

محل تامین اعتبار : اعتبارات تملک دارایی سرمایه ­ای در قالب اسناد خزانه اسلامی به سررسید ۲۰/۰۸/۱۳۹۸

لذا از کلیه شرکت­ های واجد صلاحیت (دارای پروانه بهره ­برداری برای تولید چیلر و رتبه ۴ تاسیسات، در داخل کشور باشند) دعوت می­ گردد از روز پنج­شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ با ارائه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ (پانصدهزار ریال) به حساب شماره ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به دفتر معاونت اداری و مالی (آقای فرهاد کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز پنج­شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ مدارک و مستندات خود را تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱)- متقاضیان می ­بایست مبلغی معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی ضمانت­نامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارائه نمایند.

۲)- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم شرکت در لیست مناقصه­ گران در صورتی که مایل به مشارکت در این مناقصه نیستید مراتب را تا ساعت ۱۲ وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ به دستگاه مناقصه­ گزار کتباً اطلاع دهید.

۳)- زمان بازگشایی پاکت­ های پیشنهاددهندگان در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ در دفتر معاونت اداری و مالی می­ باشد.

۴)- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آیین ­نامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار می­ باشد.

۵)- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه ۱۳۳۷ نمی­باشند.

۶)- متقاضیان می­ بایست اسناد و مدارک خود را در سه پاکت لاک و مهر شده به ترتیب زیر تحویل نمایند.

پاکت الف: ضمانت­نامه بانکی

پاکت ب- حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه، مستندات ممهور به مهر مناقصه­ گر، مستندات موید توانمندی­ کاری و تخصصی مناقصه­ گر و سوابق مربوط

پاکت ج: نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه ­گر با ذکر قیمت پیشنهادی به همراه پیش فاکتور دستگاه پیشنهادی شامل مشخصات کامل تخصصی و فنی دستگاه با درج قیمت فروش دستگاه و انجام کلیه خدمات موضوع مناقصه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی

۷)- هزینه­ های چاپ و آگهی­ های مربوطه به عهده برنده مناقصه می ­باشد.

۸)- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمی­ شود.

۹)- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین ­نامه مالی و معاملاتی دانشگاه­­ ها و موسسات آموزش عالی کشور می­ باشد.

۱۰)- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما می­ باشد.

۱۱)- مکان تحویل مدارک تکمیل شده یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی

معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج