عمومی | دانشگاه یاسوج

آگهی برگزاری استعلام عمومی آبیاری بارانی تحت فشار محوطه دانشگاه یاسوج


دانشگاه یاسوج با استناد به آیین ­نامه معاملاتی دانشگاه­ ها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد آبیاری بارانی تحت فشار محوطه دانشگاه یاسوج را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری استعلام عمومی یک مرحله­ ای واگذار نماید.

عنوان استعلام: آبیاری بارانی تحت فشار محوطه دانشگاه یاسوج

(ضمناً متقاضیان می­توانند به شکل حضوری از محل موردنظر برای اجرای کار بازدید نمایند.)

محل اجرای کار: یاسوج- دانشگاه یاسوج- محوطه دانشگاه یاسوج

مدت اجرای کار: یک ماه (از شروع قرارداد)

محل تامین اعتبار: اعتبارات تملک دارایی سرمایه ­ای در قالب اسناد خزانه اسلامی به سررسید حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۷

کارفرما: دانشگاه یاسوج

دستگاه نظارت: مدیریت نظارت بر طرح ­های عمرانی دانشگاه

لذا از شرکت ­های پیمانکاری واجد صلاحیت در این زمینه جهت شرکت در این استعلام دعوت می­گردد از روز چهار­شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۷تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ با ارائه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال (دویست هزار ریال) به حساب شماره ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج دفتر معاونت اداری و مالی (آقای فرهاد کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک استعلام را دریافت و از روز سه­ شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ مدارک و مستندات خود را در سه پاکت دربسته و لاک و مهر شده تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱)- متقاضیان می­ بایست مبلغی معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی ضمانت­ نامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارائه نمایند.

۲)- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم شرکت در لیست استعلام دهنده در صورتی که مایل به مشارکت در این استعلام نیستید مراتب را تا ساعت ۱۲ وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ به دستگاه استعلام دهنده کتباً اطلاع دهید.

۳)- زمان بازگشایی پاکت­های پیشنهاددهندگان در ساعت ۱۰ صبح روز سه ­شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ در دفتر معاونت اداری و مالی می ­باشد.

۴)- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آیین­ نامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار می­ باشد.

۵)- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه ۱۳۳۷ نمی­ باشند.

۶)- متقاضیان می­ بایست مدارک و مستندات خود را در ۳ پاکت لاک و مهر شده به ترتیب زیر تحویل نمایند.

پاکت الف: حاوی ضمانت­نامه بانکی

پاکت ب- حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان استعلام، مستندات ممهور به مهر استعلام دهنده، مستندات موید توانمندی­ کاری و تخصصی استعلام دهنده و سوابق مربوط

پاکت ج: نامه رسمی ممهور به مهر استعلام دهنده با ذکر قیمت پیشنهادی به همراه پیش فاکتور شامل مشخصات کامل تخصصی و انجام کلیه خدمات موضوع استعلام بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی

۷)- هزینه­ های چاپ و آگهی­ های مربوطه به عهده برنده استعلام می­ باشد.

۸)- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمی ­شود.

۹)- شرکت در استعلام و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین­ نامه مالی و معاملاتی دانشگاه­­ ها و موسسات آموزش عالی کشور می ­باشد.

۱۰)- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما می­ باشد.

۱۱)- مکان تحویل مدارک تکمیل شده یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی

معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج