عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

تشکیل اولین مجمع عمومی سلامت شهرستان اصفهان

مجمع سلامت، ارتباط سازمان یافته مردم با حاکمیت بوده و راه اندازی مجامع سلامت نقطه آغاز مشارکت ساختارمند و یک نوع تشکل اجتماعی سلامت برای مشارکت موثر؛ پویا و خلاق مردم است.

در این راستا با توجه به ابلاغ معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اولین مجمع عمومی سلامت شهرستان اصفهان به ریاست فرماندار و میزبانی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان و با همکاری مرکز بهداشت شماره دواصفهان  و با حضور نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین کلیه ادارات دولتی، خصوصی، NGO هاو ثمن هائی که به نوعی باحوزه سلامت در ارتباط بودند در روز سه شنبه ۲۶ تیرماه درمحل اتاق بازرگانی شهرستان تشکیل گردید.

در این مجمع مسئولین ادارات به نمایندگی دستگاه مربوطه همپیمان شدند تا پیام رسان موثر حوزه سلامت بوده ودرهدایت اقشارمردم در حرکت بسوی اهداف سلامت و اجرای برنامه های آن تلاش نمایند.

در این مراسم که با برنامه های متنوعی از جمله اجرای گروه کر ، پخش کلیپ فعالیت ها و اهداء تندیس های مجمع سلامت مزین شده بود، فرماندار محترم شهرستان بعنوان رئیس مجمع، دکتر ترکزاده دبیر مجمع، دکتر شاهمرادی معاونت اجتماعی دانشگاه، دکتر اخوان نماینده معاونت اجتماعی وزارت متبوع و همچنین سایر اساتید حوزه سلامت، در این خصوص ایراد سخنرانی نمودند.