عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

جلسه تکریم و معارفه مدیر عامل بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رباط کریم


جلسه تکریم و معارفه مدیر عامل بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رباط کریم با حضور معاون درمان دانشگاه مورخ ۲۶ تیرماه در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ جلسه تکریم دکتر امیر قادی پاشا و معارفه دکتر حامد اسدی شریف مدیر عامل جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رباط کریم با حضور دکتر توکلی معاون درمان دانشگاه ، دکتر اسکندری مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان رباط کریم ، معاون فرماندار ، رییس و اعضای شورای شهر ، مسئولین ادارات و ارگانهای محلی شهرستان وخیرین سلامت شهرستان برگزار گردید .

در ابتدای جلسه دکتر اسکندری ضمن خوش آمد گویی به میهمانان از زحمات و تلاشهای دکتر قادی پاشا مدیرعامل قبلی بیمارستان تشکر و قدردانی و برای دکتر اسدی مدیرعامل جدید آرزوی توفیق نمود.
وی اظهار داشت: موفقیت یک مدیر با همکاری تمامی پرسنل و کار گروهی میسر است.

سپس دکتر قادی پاشا ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل بیمارستان به جهت همکاری در طول حدود ۵ سال تکریم از مدیران گذشته را اقدامی پسندیده و مایه امیدواری دانست و گفت :این گونه جلسات سبب افزایش انگیزه مدیران و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات توسط مدیران خواهد شد.
در ادامه جلسه دکتر اسدی ضمن تشکر از زحمات مدیران قبلی چند مشکل وهدف را بیان کرد.
مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ، تصریح کرد: بیمارستان ما دارای یک کلنیک ویژه درمانی است که در سه ماهه اول سال ۲۰ هزار نفر مراجعه کننده  به این درمانگاه داشته ایم  که از خدمات پزشکی ما در زمینه های کلونوسکوپی، آندوسکوپی، دیابت، چشم و زیبایی استفاده کرده اند

وی با اشاره به برخی اقدامات پیش روی این مرکز درمانی گفت: افزایش تخت بیمارستان، رسیدگی به سیستم های سرمایشی و گرمایشی این مرکز درمانی، توسعه زیرساخت های عمرانی درمانی و رفاهی، استفاده بهینه ازآب سیستم تصفیه خانه بیمارستان، رسیدگی به سیستم اطفاء حریق بیمارستان، انتقال اتاقک اکسیژن به بیرون از ساختمان بیمارستان، روشنایی محوطه بیمارستان و تامین اعتبار برای اورژانس بیمارستان از مهمترین برنامه های ما در سال جاری است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دکتر توکلی  ؛ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر قادی پاشا برای دکتر اسدی شریف بعنوان مدیرعامل جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رباط کر یم آرزوی موفقیت نمود.
وی توجه ویژه به شبکه های بهداشت ودرمان از برکات طرح تحول سلامت برشمرد و گفت: به واسطه همین تجهیز بیمارستانها و جذب پزشکان متخصص وفوق تخصص شاهد ارتقاء کیفیت و جلوگیری از اعزام بیماران به تهران و سایر مراکز هستیم .
معاون درمان دانشگاه ،بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رباط کریم را یکی از بیمارستان های شاخص در طرح تحول سلامت نامید و افزود: که به همین سبب این مرکز از بیمارستان های سطح یک به سطح دو ارتقاء یافته است .
ایشان ضمن اشاره به مشکلات سازمان های بیمه گر و کاهش فرانشیز بیمه ها ،  تصریح کرد:
آمار مراجعین سه ماهه اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ صعودی است .
وی خاطر نشان کرد: در شهر تهران هزینه پرداختی یک بیمار در بیمارستان دولتی بین ۱/۱۰۰ تا ۱/۲۰۰ بیمارستان خصوصی است.
دکتر توکلی، طرح مبتنی بر عملکرد را نیز از طرحهای موفق وزارت بهداشت معرفی کرد و تک تک پرسنل را در مدیریت ، افزایش درآمد ، حفاظت مالی در بیمارستان های مستقل شریک دانست .
در پایان مراسم ، لوح تقدیر رییس دانشگاه به دکتر امیر قادی پاشا اهدا و حکم ابلاغ دکتر اسدی  تقدیم وی شد.