عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

برگزاری نشست هماهنگی المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان+عکس


نشست هماهنگی المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه راهبرد توسعه ورزش سازمان یکی از ضرورت‌های توسعه آن محسوب می شود، گفت: در مدیریت وزارت بهداشت و به تبع آن در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مسئله ورزش یک امر ضروری است.

امین اله بابویی با تاکید بر اهمیت ورزش افزود: باید به مسئله ورزش در جامعه توجه بیشتری شود و در این راستا امکانات لازم برای فعالیت ورزشی کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بیشتر خواهیم کرد تا امر سلامت محقق شود.

وی با بیان اینکه با المپیاد فرهنگی ورزشی باید بستری را برای نشاط سازمانی فراهم کرد، اذعان داست: انسان موجودی دو وجهی است و سازمان موفق باید به هر دو بخش جسم و روان کارکنان توجه کند و سازمانی که در آن نیروهای متخصص دارای جسم سالم باشند اما از روان سالم برخوردار نباشند، نمی توانند فعالیت خود را به درستی ادامه دهند.

وی افزود: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی استان تابستان امسال از ۲۳ لغایت ۲۶ مرداد ماه میزبان ۵۰۰ ورزشکار از ۸ شهرستان؛ شامل همه مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی سراسر استان خواهد بود و برای میزبانی از آنان تمامی امکانات دانشگاه بسیج شده اند و هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده است.

بابویی اذعان داشت: در این المپیاد که برای آقایان و بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود، آقایان در ۴ رشته فوتسال، والیبال، شطرنج و تیراندازی و بانوان در سه رشته دارت، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کارکنان دولت به واسطه کار اداری، پشت میز نشینی و کم ‌تحرکی باید بیشتر مورد توجه باشند و گسترش ورزش در بین این افراد از مسائل مهمی است که باید به آن توجه جدی داشت.

بابویی خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات روحیه نشاط و شادابی را برای کارکنان افزایش می‌دهد و لذا ورزش کارکنان این دانشگاه با تمام توان دنبال خواهد شد.

به گزارش وب دا؛ نشست هماهنگی المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رئیس اداره تربیت بدنی و دیگر اعضا در دفتر این معاونت برگزار شد. ۵