عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده توانبخشی


مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور معاون آموزشی دانشگاه و رییس دفتر ریاست دانشگاه و دیگر مسئولان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، در این مراسم از زحمات دکتر علی عبدلی در دوران پذیرش مسئولیت به عنوان رییس دانشکده توانبخشی قدردانی شد و برای دکتر سیف پناهی در مسئولیت جدید به عنوان ریاست این دانشکده آرزوی موفقیت شد .

این جلسه در سالن جلسات معاونت تحقیقات و با حضور مهندس فلاحی نیا مسئول دفتر ریاست دانشگاه، دکتر فراهانی معاون آموزشی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم توانبخشی برگزار شد.

دکتر علی عبدلی، جراح مغز و اعصاب دانشگاه ضمن بیان آنچه از زمان تصدی ریاست دانشکده توانبخشی توسط ایشان تاکنون صورت پذیرفته است،از جمله: گسترش رشته‌ها از ۳ به ۵ رشته آموزشی، ایجاد کلینیک های تخصصی توانبخشی در بیمارستان های سابق مباشر و امام خمینی (ره)، راه اندازی همایش توانبخشی عصبی ابن سینا برای اولین بار در کشور و...
برای  دکتر محمد صادق سیف پناهی به عنوان رییس جدید این دانشکده آرزوی موفقیت نمودند.

دکتر سیف پناهی، دکترای تخصصی گفتاردرمانی با تشکر از راه‌اندازی کلینیک های تخصصی توانبخشی در همدان، که موجب ارائه خدمات توانبخشی منحصر به فرد و تراز اول در سطح کشور شده است،از برگزاری سومین همایش توانبخشی عصبی کشور در مهرماه سال جاری با حضور اعضای بردهای گروه های مختلف آموزشی توانبخشی خبر داد.

در ادامه این جلسه معاون  آموز دانشگاه  دکتر فراهانی با توضیح چگونگی راه اندازی دانشکده پیراپزشکی از درون دانشکده پزشکی و در ادامه دانشکده توانبخشی و امروز دانشکده فناوری های نوین از درون همان دانشکده، به توسعه رشته های مختلف آموزشی متناسب با شرایط و نیاز جامعه امروز اشاره نمودند.
وی ضمن ابلاغ تشکر ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه از فعالیت های دکتر عبدلی در دانشکده بی حاشیه توانبخشی، خواستار کمک همه جانبه اعضاء هیئت علمی به ریاست جدید و تلاش برای ایجاد تیم توانبخشی با حضور نماینده تمام رشته های این دانشکده برای ارائه خدمت به مراجعین شدند.

در پایان این مراسم ضمن اهدا لوح تقدیر ریاست محترم دانشگاه، به رسم یادبود هدیه ای تقدیم دکتر عبدلی شد.