عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حضور معاونت پرستاری وزارت بهداشت در جمع پرستاران گیلان / وجود انگیزه بالا در کادر پرستاری گیلان برای ارایه خدمت به مردم قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ معاونت پرستاری وزارت بهداشت عصر دیروز پس از ورود به گیلان، در جمع پرستاران استان حاضر شد و از نزدیک نحوه خدمت رسانی این گروه را در مراکز درمانی استان مورد بررسی قرار داد.
دکتر مریم حضرتی - معاون پرستاری وزارت بهداشت پس از حضور در جمع پرستاران گیلان، گفت: شوق و انگیزه پرستاران گیلان، نشان از وجود یک برنامه و مدیریت مناسب در استان گیلان است. در این زمینه وجود انگیزه بالا در کادر پرستاری و وجود همدلی و همکاری مناسب بین این گروه با سایر کادر درمانی برای ارایه خدمت به مردم،  قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: دیدن توانمندی پرستاران و در نظر گرفتن یک نگاه تیمی بین کادر درمان برای ارتقای خدمات بهداشتی درمانی یک ضرورت است که این مهم به صورت متوازن در گیلان دیده می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به برنامه راهبردی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: همدلی موجود در کارکنان دانشگاه می تواند دانشگاه علوم پزشکی گیلان را به سمت اهداف استراتژیک نهادینه شده در برنامه راهبردی حوزه سلامت در استان سوق دهد که خوشبختانه امروز این همدلی به وضوح در گیلان دیده می شود.