عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور: استفاده از علم و دانش در نظام توحیدی موثر است

به گزارش اداره کل روابط عمومی تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی در آیین تکریم و معارفه روسای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت دهه کرامت گفت: انسان در هر جایگاهی که هست اگر هدف خود را ترسیم کند، وظایف و نحوه حرکت او به سوی هدف، خود به خود مشخص می‌شود.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظام توحیدی شکل گرفته و تمام فعالیت‌های آن باید بر اساس هدایت‌های خداوند و اسلام انجام گیرد، در نظام توحیدی همه چیز به خدا منتهی می‌شود. از این رو نیازمند جهاد و فداکاری است و ما هیچ‌وقت نباید احساس ضعف و ناتوانی کنیم.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: باید روحیه انقلابی، دوستی، برادری و وسعت نظر را در تمام دانشگاه‌ها ایجاد کنیم و در انجام تمام امور رضایت‌مندی خداوند را مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

تقوی گفت: دانشگاه‌های ما اگر در مسیر نظام توحیدی قرار گیرند می‌توانند موجب تعالی جامعه و انسان شوند. لذا برای اینکه محیط دانشگاه محیطی خدایی شود باید هر یک از مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: استان آذربایجان شرقی همواره با نگاه توحیدی در طول تاریخ، رشادت‌های خود را نشان داده است. امید است با نگاه توحیدی و با همدلی و هم‌افزایی مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها بتوانیم به جایگاه درخور شان برسیم و تحول‌آفرین باشیم.