عمومی | دانشگاه شاهد

بررسی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دکتری سال ۹۷

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه ، تاریخ و ساعت مراجعه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت دکتری تخصصی سال ۱۳۹۷ دانشگاه شاهد در گروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.


آن دسته از داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در فایل ضمیمه‏ درج گردیده، لازم است برای انجام مراحل بررسی صلاحیت های عمومی با در دست داشتن مدارک لازم، براساس برنامه زیر به دانشگاه مراجعه نمایند.


* آدرس :

- تهران ابتدای بزرگراه خلیج فارس روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه شاهد مجتمع آموزشی ایثار (وسیله ایاب و ذهاب از ساعت ۱۲:۳۰ از ایستگاه متروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به دانشگاه شاهد پیش بینی شده است) ( آدرس و کروکی دانشگاه )


* مدارک لازم :

- یک قطعه عکس ۴*۳ جدید پشت نویسی شده

- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه(کپی صفحه آخر در صورت وجود توضیحات )

(لطفاً خودکار آبی همراه داشته باشید)


نکات مهم:

۱- تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند.

۲- عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود .

۳- با توجه به اینکه زمان بررسی صلاحیت عمومی هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید .

۴- اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی شود.

۵- ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم (اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر(چادر) امکان پذیر می باشد .

۶- به منظور تکمیل فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (از محل تحصیل و یا سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین خلاصه ای از سوابق و نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.

برنامه بررسی صلاحیت های عمومی

متقاضیان چندبرابر ظرفیت دکتری تخصصی سال ۱۳۹۷ دانشگاه شاهد

روز و تاریخ​​

گروه

ساعت دقیق مراجعه

ترتیب مراجعه

(بر اساس حرف اول نام خانوادگی)

یکشنبه ۹۷/۰۴/۳۱

خانم ها


۱۳:۳۰


​الف ش


۱۶


ص - ی

دوشنبه ۹۷/۰۵/۰۱

آقایان


۱۳:۳۰


الف - س


۱۶


ش - ی



لیست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دکتری تخصصی سال ۱۳۹۷.pdf





مخاطبین محترم می توانید اخبار دانشگاه شاهد را در پیام رسان سروش​ و صفحه اختصاصی دانشگاه در آپارات​ دنبال نمایید.​​​​​​​​​​​​

​​