عمومی | دانشگاه شاهد

اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر کشور

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه ، بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر»، تسهیلات ویژه‌ای از قبیل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری/ پژوهش‌یاری/ فن‌یاری، اعتبار توان‌مندی آموزشی/ کارآفرینی و اعتبار ارتباطات علمی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می‌کند .


بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر»، تسهیلات ویژه‌ای از قبیل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری/ پژوهش‌یاری/ فن‌یاری، اعتبار توان‌مندی آموزشی/ کارآفرینی و اعتبار ارتباطات علمی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می‌کند .


شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات و مهم‌ترین نکات آن به شرح زیر است :

۱. دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در «شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ ( برای مشاهده کلیک نمائید هستند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند .

۲. ثبت نام دانشجویان فعلی دانشگاه‌ها از تاریخ ۹۷/۰۴/۰۵ آغاز می‌شود و فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، پانزدهم مرداد ماه سال جاری می‌باشد. ضروری است دانشجویان متقاضی، اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مثبته، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۵/۱۵ گزینه « درخواست بررسی پرونده برای جایزه‌های تحصیلی » را در بخش « ثبت درخواست‌ها » در سامانه انتخاب کنند. شایان ذکر است این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .


۳. پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه sina.bmn.ir به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. ثبت اطلاعات،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود .

یادآوری ۱.  لازم است دانشجویان، اطلاعات و مستندات مقطع تحصیلی فعلی و آخرین معدل خود را (تصویر وضعیت تحصیلی دانشجو در پورتال آموزشی دانشگاه) در سامانه درج نمایند؛ گفتنی است در زمان بررسی درخواست ها، آخرین معدل تحصیلی به‌روز متقاضیان، از دانشگاه محل تحصیل ایشان استعلام خواهد شد. اما برای اطلاعات تحصیلی و معدل‌های مقاطع قبلی، می‌بایست تصویر گواهی معتبر از دانشگاه در سامانه بارگذاری شود .


یادآوری ۲. زمان ثبت نام دانشجویان نوورود سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ در هر یک از مقاطع تحصیلی، مهر ماه سال جاری خواهد بود که اطلاعیه آن متعاقباً در وب‌گاه بنیاد درج خواهد شد .


یادآوری ۳.  با توجه به این‌که سامانه سینا به تازگی راه‌اندازی شده مانند هر سامانه دیگری ممکن است، در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه شود که با صبوری و همراهی مخاطبان و نیز دریافت بازخوردهای آنان، به تدریج مرتفع خواهد شد. از این رو خواهشمند است مشکلات، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص این سامانه، به نشانی ریانامه contact-us@bmn.ir ارسال فرمایید .


یادآوری ۴. چنان‌چه در هر مرحله از بررسی‌ها مشخص شود متقاضی اطلاعاتی خلاف واقع را به بنیاد ارائه کرده است، علاوه بر جایزه‌های تحصیلی، از سایر تسهیلات و حمایت‌های بنیاد، محروم و عدم صداقت وی به مراجع ذی‌ربط، اعلام می‌شود و حق پی‌گیری موضوع به صورت حقوقی نیز برای بنیاد ملی نخبگان محفوظ خواهد بود .




مخاطبین محترم می توانید اخبار دانشگاه شاهد را در پیام رسان سروش​ و صفحه اختصاصی دانشگاه در آپارات​ دنبال نمایید.​​​​​​​​​​​