عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آیین تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد+تصاویر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با نگاه ویژه دکتر ایلامی همراه با نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امروز شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه سلامت هستیم .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد، ابراهیم نعیمی در آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: اثرات کار مثبت و همراهی خوب نماینده و فرماندار شهرستان گچساران مایه خیر و برکت و ضمانت سلامت مردم در راه اندازی پروژه های عظیم بهداشت درمان قابل تقدیر و ستایش است .

وی تصریح کرد: ایجاد اعتماد، ساختن یک تیم واقعی و مدیریت کردن و نیز ساختن یک شبکه روابط موثر و تاثیر گذار سه هدف اصلی در حوزه سلامت است که مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی همچنین از سرپرست جدید شبکه گچساران خواست، تیم منسجم و تاثیر گذار مدیر پیشین که گام هایی بلندی در توسعه زیر ساخت بهداشت درمان برداشته است را با جدیت بیشتر ادامه دهد.

نعیمی ابراز داشت: آنچه که امروز برای ما مهم است این است که مردم باید هیچ دغدغه ای برای سلامت نداشته باشد زیرا شعار دکتر ایلامی؛ رئیس دانشگاه و خط قرمز آن میزان رضایت مندی مردم و خدمت است .

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر هایده حافظ قرآن؛ سرپرست سابق شبکه بهداشت گچساران، دکتر سهراب صیدی؛ سرپرست جدید این شبکه را به عنوان فردی متخصص در حوزه بهداشت و درمان عنوان و برای آنها آرزوی موفقیت کرد .

به گزارش وب دا؛ آیین تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار شهرستان گچساران و باشت، مدیران شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از کارکنان در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد.۵