برگزاری مرحله دوم مصاحبه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) سال ۹۷ در دانشکده بهداشت
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، این آزمون در روزهای ۲۰ و ۲۳ تیر۹۷ به شیوه مصاحبه ساختارمند و در چند ایستگاه و به منظور سنجش و ارزیابی صلاحیتهای عمومی و اختصاصی متقاضیان تحصیل در دوره دکتری تخصصی رشته های آموزش وارتقاء سلامت و حشره شناسی پزشکی برگزار شد.
در این آزمون ۶۸ نفر داوطلب رشته آموزش وارتقاء و ۱۲ نفر داوطلب رشته حشره شناسی پزشکی، با حضور اساتیدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، تربیت مدرس، هرمزگان، شیراز و یزد در دو روز و در ایستگاه های عمومی و تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.