عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از مرکز بهداشتی درمانی ممبی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خدمت به مردم با ارزش ترین کارها نزد خداوند متعال است و متضمن ثواب اخروی و دارایی پاداش نزد او است .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، ابرهیم نعیمی در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی بخش ممبی شهرستان بهمئی گفت: تمام نهادهای اداری یک وظیفه مشترک دارند آن هم خدمت به مردم و پاسخگو بودن به خواسته ها است.

وی ادامه داد: وظیفه ما نیز به عنوان تیم سلامت در مرحله اول آموزش عموم مردم در خود مراقبتی سلامت است زیرا با همکاری مردم می توانیم در راستای سلامت تاثیر گذار، گام برداریم .

وی همچنین ضمن بازدید از وضعیت زیر ساخت اطلاعات فن آوری این بخش، تصریح کرد: ثبت همه خدمت ارائه شده به مردم در سامانه سیب برای تمام مراکز الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در ادامه ابراز داشت: در این مرکز بهداشتی درمانی؛ با وجود یک دارو خانه دائم و واگذاری به بخش خصوصی، یک پزشک مستقر دائم، ماما، پرستار و سایر نیروهایی بهداشتی به مردم منطقه ارائه خدمت می شود.

مهندس علی آبشنگ با بیان اینکه جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر ثبت در سامانه سیب این مرکز بهداشتی، درمانی هستند، عنوان کرد: در این مرکز همچنین خدمات رسانی به مسافرین و مهمانان صورت می گیرد.

به گزارش وب دا؛ در این بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از نزدیک با دکتر علی کبیری؛ مسئول درمانگاه ممبی و پرسنل آن دیدار و از نزدیک مشکلات و نحوه خدمت رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار دادند . ۵