عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدرسه تابستانی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی در دانشگاه برگزار می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری مدرسه تابستانی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وب دا، دکتر محسن تفقدی اظهار داشت: مدرسه اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی به مدت یک هفته از ۱۲ الی ۱۹ مرداد با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با شرکت ۶۰ نفر از متخصصان اخلاق پزشکی کمیته های اخلاق در پژوهش دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه به منظور تقویت اخلاق در پژوهش و ترویج اهداف آموزشی و پژوهشی در جامعه دانشگاهی برگزار می شود.

{jcomments on}