عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری کمیته شهرستانی بهداشت، سلامت و محیط زیست و خدمات سفر در سامان

وب دا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان، از برگزاری کمیته شهرستانی بهداشت، سلامت و محیط زیست و خدمات سفر در سامان خبر داد.
به گزارش وب دا به نقل از روابط عمومی شبکه؛ مرتضی خلیلی افزود:
ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه ادارات با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، در خصوص شرح وظایف ادارات و نهادهای مختلف در خصوص خدمات سلامت توسط فرجی کارشناس سلامت محیط کار مطالبی مطرح شد.
وی تصریح کرد: بحث ترافیک پل زمانخان، مراکز تهیه و توزیع و دکه های مواد غذایی غیر بهداشتی که بصورت دوره گردی در حاشیه محل های تفریحی پل زمانخان و پارکینگ پل فعالیت دارند، تهیه آب شرب ضلع شمالی و جنوبی و وضعیت نظافت سرویس های بهداشتی و محوطه با توجه به سیل گردشگران در فصل گرما به استان از عمده ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم در خصوص آن اتخاذ گردید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان در ادامه به برگزاری مانور عملیاتی خطر بلایا در روستای مارکده اشاره داشت و افزود: با عنایت به لزوم آمادگی عملکرد در برابر حوادث و بلایا واحد خطر بلایا شبکه با همکاری واحد خطر بلایا معاونت بهداشتی استان در تاریخ ۹۷/۴/۱۰ جلسه آموزشی و مانور عملیاتی ویژه گروه هدف از جمله عموم مردم، تیم امداد و نجات بسیج خواهران و برادران روستای مارکده در محل سالن ورزشی این روستا برگزار نمود.