عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

بهترین سرمایه دانش آموختگان، کسب علم و دانش است

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل ازدانشگاه الزهرا (س)، در این آیین که در برج میلاد تهران برگزار شد، دکتر غفاری با بیان اینکه، شما امروز یک دوره دانشگاهی را به پایان رسانده اید، اظهار داشت: شما باید سرمایه های زیادی کسب کنید به ویژه که شما زنان فرهیخته جامعه را تشکیل می دهید و اگر سهمی بیشتر از مردان نداشته باشید کمتر نیز نخواهد بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه افزود: از نکاتی که باید به آن توجه کرد، شکرگزاری از نعمت هایی است که کسب کرده اید و بهترین آنها بی تردید جشن دانش آموختگی برای پایان دوره تحصیلی است که ضمن تبریک خدمت شما و خانواده های عزیز و محترم تان که در این مسیر تلاش ها، رنج ها و دغدغه های آنها از روزی که شما را به مهد کودک سپردند تا به امروز و نیز بعدها برای شما خواهند کشید ان شاء الله هرگز فراموش نمی کنید.
دکترمهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا (س)، در این آیین با ارائه گزارشی از تاریخچه این دانشگاه گفت: دانشگاهی که حدود ۵۵ سال از عمر آن می گذرد با حدود ۹۰ دانشجو در ۳ رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرد و امروز حدود ۱۰.۰۰۰ دانشجو در ۱۵۰ رشته تحصیلی و ۱۰ دانشکده در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به فعالیت علمی پژوهشی خود ادامه می دهد.
وی افزود: دانشگاهی که در میان دانشگاه های جامع دولتی از سطح بسیار خوب و رو به رشدی برخوردار است و شاید به گواه اطلاعات دریافتی به جرات بتوان گفت که از بین حدود ۲۶ دانشگاه جزو ۵ دانشگاه اول جامع خاص دختران در سطح جهان می باشد.
رئیس دانشگاه الزهرا در ادامه گفت: دختران ایران زمین و سرمایه های ارزشمند این مرز و بوم، امیدوارم به زودی با تکیه بر سرمایه گذاری علمی خود گام های بلندی در جهت پیشرفت، توسعه و رفع مشکلات میهن عزیزمان بردارید و با استعانت از مدد الهی و بر پایه اخلاق مداری، تعهد، دانایی و آگاهی به عنوان فردی کارآمد پای در عرصه فعالیت های اجتماعی بگذارید.
جشن بزرگ دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه الزهرا با حضور ۱۸۱ دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته های گوناگون ورودی سال ۹۳ و ۶۴۰ دانش آموخته کارشناسی ورودی سال های ۹۱ و ۹۲ و خانواده های این عزیزان، در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
ر.ب ۴۵/‏ ع. ع ۵۷