عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بازدید نماینده بنیاد امور بیماری های خاص کشور از بخش های دیالیز، تالاسمی و هموفیلی بیمارستان های استان


نماینده بنیاد امور بیماری های خاص کشور به همراه نمایندگان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بخش های دیالیز، تالاسمی و هموفیلی بیمارستان های شهید رجایی گچساران و امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و تجهیزات این بخش ها را بررسی نمودند.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ کارشناس بنیاد امور بیماران خاص کشور در دومین روز از حضور خود در استان از بخش های دیالیز و تالاسمی بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج دیدن و در جلسه ای با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این بیمارستان  در مورد مشکلات و کمبودها صحبت کردند که پس از پایان جلسه نیز در محل مرکز دیالیزی که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است حضور یافت.

وی در آخرین روز بازدید خود نیز با حضور در بخش شیمی درمانی بیمارستان شهیدرجایی یاسوج از تجهیزات و روند ارائه خدمت آن بازدیدکرد.

به گزارش وب دا؛ نماینده بنیاد امور بیماری های خاص کشور ضمن بازدید از این بیمارستان ها، تجهیزات اهدایی بنیاد ر ا که در سفر قبلی تحویل این بیمارستان ها شده بود مورد ارزیابی قرار داد  و در گفت و گو با مسئولان بیمارستان ها از تجهیزات فرسوده، تجهیزات مورد نیاز و مشکلات و کمبودهای این مراکز درمانی لیست گزارشی تهیه نمود.۵