کارگاه آموزشی محتوا در دو گام «تولید محتوای تجاری ویژه متخصصین»
این کارگاه توسط مدرسه استارتاپ ایران در دانشگاه تهران برگزار میشود. این دوره تولید محتوا در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارائه میشود.
در بخش پیشرفته که به صورت یک کارگاه مستقل در تاریخ ۱۲ مرداد برگزار میشود، بیشتر درباره نوع محتوا صحبت میکنیم. محتوا مهمترین ابزار ما برای کمک به مخاطبان است تا فرآیند پیچیده انتخاب را تسهیل کند. ما با فرآیند تصمیمگیری مخاطب آشنا میشویم و میآموزیم در هر مرحله از این سفر باید چه محتوایی به او ارائه کنیم. در این مرحله شناخت مخاطب اهمیت بسیاری دارد ضمن اینکه در این بخش روی استراتژیهای موفق بازاریابی محتوایی صحبت خواهیم کرد.
تکنیکها و مهارتهایی که می آموزید:
چه بنویسیم؟
تقویم و برنامهریزی محتوا
محتوا در فرآیند تصمیمگیری
مخاطب شناسی
استراتژی محتوا
تعیین شاخصهای عملکرد
محتوا در سفر مشتری
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به http://bit.ly/۲m۹۰Hss مراجعه کنید.
***
بابک نقاش مشاور تولیدمحتوا و طراح کمپین