عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

دکتر رهایی خبر داد: ابلاغ بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بخشنامه فراخوان جذب سال ۹۷ اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز به استان ها ابلاغ می شود، گفت: این فراخوان صرفاً در سطح مقطع دکتری تخصصی انجام می شود.

وی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید براساس میزان نیاز به اعضای هیات علمی پزشکی و غیرپزشکی با مراجعه به سایت sajed.iau.ir اعلام نیاز کنند، گفت: بعد از نیازسنجی و وارد کردن لیست اعضای هیات علمی موردنیاز به سامانه مذکور، با تایید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و ریاست واحد دانشگاهی و تایید نهایی اداره کل امور هیات علمی سازمان مرکزی، این موضوع عملیاتی شده و فرآیند مربوط به آن در بخش هیات علمی به انجام می‌رسد.

دکتر رهایی خاطرنشان کرد: هیات اجرایی جذب باید براساس شاخص های نسبت استاد به دانشجو در واحد دانشگاهی استان، منطقه و دانشگاه، نیاز خود به اعضای هیات علمی را استخراج و اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه این بخشنامه از امروز به تمامی واحدهای دانشگاهی ارسال می شود، گفت: مراحل بعدی و ثبت‌نام داوطلبان برای جذب هیات علمی با توجه به مصوبات هیات مرکزی جذب انجام خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام/