عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بازرسی مشترک رسیدگی به تخلفات بهداشتی بزرگراه فتح ومعدوم سازی ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد


بازرسی مشترک معاون بهداشتی دانشگاه، معاون دادستان تهران و رییس دادسرای ناحیه ۱۹ ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی، مورخ  ۲۰ تیرماه از محل استقرار وانت بارها و کامیونتهای توزیع کننده مواد غذایی غیربهداشتی در ابتدای بزرگراه فتح انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: متعاقب دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع مواد غذایی نان لواش، نان تافتون، کیک، کلوچه، لواشک در شرایط غیر بهداشتی توسط وانت بارها و کامیونت ها در کوچه های بین منطقه صنعتی ابتدای بزرگراه فتح بررسی اولیه انجام و با بررسی نامحسوس میدانی از موضوع حصول اطمینان شد. پس از آن و با انجام هماهنگی های لازم با سرپرست محترم دادسرای ناحیه ۱۹ ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی تیمی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب تهران، کارشناس مسوول بهداشت محیط معاونت بهداشتی با حضور و مسئولیت مستقیم دکتر عبادی فرد آذر؛ معاون بهداشتی دانشگاه با همراهی میران اسماعیلی؛ معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه۱۹ و با همراهی عوامل نیروی انتظامی از ساعت ۴:۴۵ تا ۷:۰۰ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۲۰ تیرماه  در یکی از خیابان های منشعب از بزرگراه فتح در منطقه ۹ تهران حضور و مشاهده گردید.
گفتنی است تعداد ۱۴ دستگاه خودرو شامل وانت بار و کامیونت در داخل کوچه مبادرت به توزیع و تبادل مواد غذایی شامل نان لواش، نان تافتون، کیک، کلوچه ، لواشک جهت ارسال به مراکز مصرف می نمایند.
در این عملیات مشترک ضمن بازرسی بهداشتی از وسایل نقلیه حاضر در محل و بررسی مشخصات و شرایط مواد غذایی موجود مجموعا" مقدار ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف و دارای کپک و رنگ غیر مجاز و فاقد مشخصات تولید و دارای فساد مشهود شامل نان، پیراشکی، کیک و لواشک معدوم و از توزیع آن  به بازار مصرف  جلوگیری به عمل آمد.