عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بازدید دکتر کوهپایه زاده از آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دوره دکتری تخصصی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : دکتر کوهپایه زاده از روند اجرای  آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دوره دکتری تخصصی در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی بازدید کرد .

دکتر کوهپایه زاده، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، در بازدید از آزمون ضمن ابراز رضایت از تلاش دانشکده در برگزاری مناسب آزمون اشاره کرد برگزاری آزمون همزمان پنج گروه در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی نشان از توانمندی دانشکده است. دکتر کوهپایه زاده با تقدیر از زحمات دکتر ملکی از وی خواست دانشگاه علوم پزشکی ایران را در این آزمون، همچنان قطبی برای علوم پایه نگاه دارد.
این آزمون ۳ روزه در روز اول با گروه‌های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و سیاست گذاری سلامت آغاز شد. در ابتدای آزمون آقای دکتر ملکی، رییس دانشکده، با بازدید از تلاش مجموعه برگزار کننده ابراز امیدواری کرد این آزمون شروعی نو برای تربیت افرادی سودمند برای کشور باشد. همچنین آقای دکتر آرین، معاون آموزشی دانشکده، در مصاحبه با روابط عمومی دانشکده گفت تعداد بیشتر متقاضیان شرکت در دوره دکتری نشانی از پیشرفت جامعه بسوی علم است.
آزمون برای هر گروه در هر ایستگاه برای ارزیابی توانایی های داوطلبان بود. با  دعوت از اساتید برتر کشور در هر گروه سعی بر آن بود تا توانمندی تمام شرکت کنندگان با عدالت یکسان مورد ارزیابی قرار گیرد.
گفتنی است آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دوره دکتری تخصصی در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی از روز ۱۹ تیر آغاز  و تا تاریخ الی ۲۳ تیر ماه ۹۷ ادامه دارد .

عکس و خبر : خطیبثی