عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

همایش ملی طراحی منظر و فضای سبز در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد

همایش ملی طراحی منظر و فضای سبز با تجلیل از تیم ها و نفرات برگزیده در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اردوان قربانی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اختتامیه این همایش با بیان اینکه برگزاری این همایش و همایش های این چنینی باید باعث همدلی و همکاری بیشتر دست اندرکاران علمی و اجرایی شود، اظهارامیدواری کرد: نتایج حاصل از این همایش باعث ارتقای دانش و توانمندی شده باشد.
مهندس بهروز محبی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اردبیل نیز اظهارامیدواری کرد: نتایج حاصل از این همایش در جهت ارتقای کیفیت فضای سبز و جایگاه و اهمیت رشته فضای سبز مثمر ثمر واقع شود.
دکتر پوربایرامی مشاور انجمن باغبانی و فضای سبز دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش، گفت: در این همایش مسابقه ۱۶ تیم دو، سه و پنج نفره جمعاً ۷۰ نفر شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به نتایج این همایش مسابقه، افزود: با توجه به تصمیم هیات داوران هیچ تیمی به عنوان تیم اول انتخاب نشد. تیم های امپایرلنداسکیپ از دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن فضای سبز از دانشگاه تهران به صورت مشترک مقام دوم را کسب کردند و تیم نظرگاه از دانشگاه تهران به مقام سوم دست یافت. همچنین تیم طراحان منظر از دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان تیم کارشناس برتر انتخاب شد.
گفتنی است در ادامه از تیم های برتر و منتخبان مسابقات برگزار شده در همایش با اهدای جوایزی تجلیل شد.