عمومی | دانشگاه سمنان

دوره های آموزشی تابستان ۹۷ مرکز آپا دانشگاه سمنان

دوره آموزشی هکر قانونمند

یکی از معتبرترین مدارک شرکت EC-Council مدرک ( CEH (Certified Ethical Hacker می‌باشد. این مدرک بر روی تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های هک از دیدگاه حمله تکیه می‌کند. برای امنیت بیشتر باید روش های نفوذ و عملکرد هکرها را شناخت تا بتوان موارد امنیتی مناسب را برای سیستم کامپیوتری اتخاذ نمود. دوره CEH بهترین، محبوب ترین و اصلی ترین دوره آموزشی در ارتباط با آموزش هک، تست نفوذ به شبکه و امنیت سیستم های رایانه ای است که مباحث آموزشی تامین امنیت، اجرای تست نفوذ و هک کردن جهت شناختن و برطرف نمودن راه های نفوذ به صورت کاملا کاربردی و عملی در قالب مهارتی ارزشمند توسط اساتید حرفه ای با استفاده از تجهیزات به روز در این دوره آموزش داده می شود.




دوره آموزشی تحلیل و بررسی جرایم رایانه ای ویندوز

با توجه به افزایش روزافزون جرایم رایانه‌ای، لازم است تمامی موسسات و افراد متخصص در حوزه آیتی برای مقابله با جرایم رایانه‌ای که ممکن است در سیستم‌ها و شبکه‌ی آن‌ها رخ دهد، آماده باشند. مرکز تخصصی آپا دانشگاه سمنان دوره‌ی جرم‌یابی رایانه‌ای را برای پاسخ‌گویی به این نیاز برگزار می‌کند. در این دوره، تمرکز بر روی تحلیل عمیق سیستم‌عامل ویندوز برای جرم‌یابی دیجیتال است. شما نمی‌توانید از چیزی که نمی‌دانید محافظت کنید، بنابراین کسب دانش جرم‌یابی یک مولفه‌ی اصلی برای امنیت اطلاعات است. در این دوره شما یاد می‌گیرید که چگونه داده‌ها را در ویندوز تحلیل و بازیابی کنید، فعالیت‌های یک کاربر خاص را در شبکه ردیابی کنید و اطلاعات کسب شده را برای پاسخ به یک حادثه به کار ببرید.





مدیریت امنیت اطلاعات ویژه سازمان ها

از آنجایی که مراکز SOC در کل دنیا از مهم ترین مراکز امنیتی می‏باشند و به شدت جهت اقدامات واکنش سریع در رخدادها توصیه می‏شود لذا آشنایی با این مراکز و نحوه‏ی پیاده سازی آن‏ها از عوامل مهم امن سازی شبکه و اقدامات پیش‏گیرانه و واکنشات به‏جا و به‏موقع در رخدادهای سایبری می‏باشد .

شبکه و امنیت اطلاعات در سازمان ها

بطور خاص برای سازمان‏های مختلف برگزار می ‏گردد. از آنجایی که امنیت هر سازمانی وابسته به اطلاعات کارمندان و آگاهی آنان می‏باشد گذراندن این دوره به تمام کارمندان سازمان‏ها توصیه می‏شود .







کارگاه امنیت اینترنت اشیاء

عنوان کارگاه: امنیت اینترنت اشیا

مدت کارگاه : ۴ ساعت

زمان کارگاه : ۳۰ تیر ، ساعت ۸-۱۲

پیش‌نیاز: آشنایی با مفاهیم مهندسی کامپیوتر

مخاطبان: کاربران ارشد زیرساخت، علاقمندان به حوزه IT ، دانشجویان

سرفصل‌های کارگاه :


Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA