عمومی | دانشگاه یاسوج

دیدار نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه یاسوج


به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، با حضور در دفتر رئیس دانشگاه با وی دیدار و گفت و گو نمود.

سردار عدل هاشمی در این دیدار با مهم‌دانستن نقش دانشگاه در توسعه استان، بر ضرورت تکمیل، توسعه و تجهیز دانشکده صنعت و معدن چرام تاکید کرد. وی با بیان مشکلات عمده و زیرساختی این دانشکده افزود:

این مشکلات در شورای برنامه‌ریزی استان طرح خواهد شد که امیدوارم بتوانیم با جذب اعتبارات لازم بخشی از این مشکلات را برطرف نماییم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه رشته‌ها به ویژه رشته‌هایی کاربردی از قبیل مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی معدن با توجه به بهره‌برداری از معدن فسفات چرام در آینده نزدیک ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

احداث چمن مصنوعی، تکمیل زیرساخت‌های رفاهی و ارتباطی و استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه این دانشکده از جمله مباحث دیگر مطرح‌شده از سوی سردار هاشمی بود.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این دیدار بر تخصصی‌شدن و کاربردی‌شدن رشته‌های این دانشکده تصریح کرد و بیان‌داشت:

بحمدالله در سال جاری گشایش نسبتا مطلوبی در بودجه مصوب مجلس حاصل شد .

دکتر احمد عریان گفت: مقدار اراضی موجود برای توسعه این دانشکده کم است و انتظار از نهادهای دولتی این است که به وسعت این اراضی بیفزایند و نه در جهت خلاف اهداف دانشگاه از این وسعت بکاهند.

بر اساس این گزارش مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای با حضور نماینده مجلس، رئیس دانشگاه یاسوج، رئیس دانشکده و فرماندار چرام در محل این دانشکده برگزار شود.