عمومی | دانشگاه گیلان

مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب شد

بنا به پیشنهاد معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه و طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه گیلان، فرشته نصیرزاده به سمت مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب و از زحمات فردین کمائی در طی دوران مدیریت ایشان در امور اداری دانشگاه تقدیر و تشکر شد.

به همین منظور مراسم تکریم از تلاش های مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد و در این مراسم دکتر محمد حسن قلی زاده معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان ضمن تقدیر از زحمات فردین کمائی، دانشگاه را یک سیستم اجتماعی پویا دانست.

دکتر قلی زاده سازمان های پویا را سازمانی سیستم محور و عدم وابسته به شخص در نگاه کلان برشمرد و تغییرات را لازمه ارائه خدمات رسانی بهتر با رویکردی جدید دانست.

در این نشست فردین کمائی هم با اشاره به سوابق کاری خود در طی سی سال گذشته، از تلاش تمامی همکاران دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف اداری دانشگاه قدردانی کرد و فرشته نصیرزاده مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی دانشگاه هم نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر سازمانی خواند و اذعان داشت که بدون استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های نیروی انسانی سازمان نمی تواند به اهداف متعالی خود برسد. وی همچنین از جذب، سرمایه گذاری و برنامه ریزی به عنوان سه اصل مهم در داشتن دانشگاهی توانمند یاد کرد.

روابط عمومی دانشگاه گیلان ضمن عرض تبریک به فرشته نصیرزاده برای فردین کمایی آرزوی توفیق می نماید.

دیدن تصاویر این مراسم