عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

راه اندازی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای در دانشکده بهداشت


معاون آموزشی دانشگاه از راه اندازی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای در دانشکده بهداشت خبرداد.
پروفسور حبیب الله خزایی اعلام کرد: به استناد رای صادره در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی مورخ ۹۷/۳/۲۷ با راه اندازی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای در دانشکده بهداشت موافقت شد.
وی اظهار داشت: این رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ظرفیت پذیرش ۵ دانشجو برای یک دوره در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مورد موافقت قرار گرفت.