عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سامد پل ارتباطی بدون واسطه مردم و مسئولان

دکتر حسین دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه گفت: به‌منظور پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در حوزه سلامت استان و به دعوت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر در محل استقرار سامانه سامد، مشکلات مردمی موردبررسی قرار گرفت.
دکتر دارابی در حاشیه ارتباط مستقیم با مردم در سامانه الکترونیکی مردم و دولت گفت: برخی از درخواست‌های مطرح‌شده نیاز به پیگیری در ستاد دانشگاه، برخی انجام‌شده و یا در حال اقدام و برخی نیز نیازمندِ به مشاوره و راهنمایی داشتند.
وی درباره استقرار سامانه سامد بیان داشت: استقرار و استمرار چنین ارتباطی موجب شناخت بهتر و بیشتر مدیران حوزه سلامت استان به‌منظور ارایه خدمات باکیفیت بهتر به عموم شهروندان خواهد شد.
سامد سامانه الکترونیکی مردم و دولت است که در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر قرار دارد و عموم شهروندان گرامی می‌توانند در تاریخ‌های اختصاص‌یافته برای بررسی درخواست‌ها و مشکلات حوزه سلامت با تماس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به گفت‌وگو بپردازند.

انتهای پیام/ م.پ- ۱۰۲۵