رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: رسالت مدیران و پرسنل بیمارستان خدمت رسانی مطلوب به مردم است.
به گزارش روابط عمومی بیمارستنان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد افزود: خدمت رسانی به مردم باید به گونه ای باشد که قابل دسترسی بوده به طوری که مردم بتوانند این خدمات را با احساس رضایت، آرامش و امنیت خاطر از بخش درمان دریافت نمایند.
وی با بیان اینکه می توان با هدیه یک لبخند، می توان انرژی مثبت و گامی کوچک در مرتفع کردن مشکل بیماران برداشت، اظهار داشت:
مهمترین رکن خدمات به بیماران زمانی است که بیماری بهبودی کامل پیدا کرده و همراهان و بستگان بیمار شاد هستند.
دکتر سعیدی نژاد یکی از زیباییهای خدمت در مراکز
درمانی را همکاری و همدلی پرسنل و تیم پزشکی
در کنار یکدیگر، جهت بهبودی بیماران عنوان کرد و گفت: پرسنل بیمارستان
شهید بهشتی با روحیه شاد و پرنشاط خود در بخشهای مختلف بیمارستان
درتمام فصول
کنار بیماران خواهند بود
که این نشان از بالا بودن انگیزه خدمت این عزیزان دارد.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در ادامه
مهمترین دستاوردهای بیمارستان شهید بهشتی را
ارتقاء سطح خدمات، بهبود کیفیت، دسترسی آسان به خدمات، کاهش اعزام بیماران به استانهای همجوار، استقرار و بهرمندی از پزشکان تمام وقت، رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده به آنان عنوان کرد.
دکتر سعیدی نژاد یادآور شد: همچنین به همت و تلاش مسئولان و تیم مدیریت بیمارستان
شاهد گسترش بخشهای تخصصی این بیمارستان
از جمله آندوسکوپی، کلونونسکوپی، بخش ویژه آی سی یو سوختگی، بخش فوق تخصصی داخلی بودیم.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی
تنها بیمارستان مرکز ترومای
و حوادث در سطح استان است، اظهار داشت: خدماتی که کادربیمارستان به شهروندان ارائه می دهید بسیار ارزشمند بوده، بنابراین باید در راستای ارتقای این بیمارستان قدم های بیشتری را بر با سه شعار سرعت ، دقت و کفیت خدمات به ولی نعمتان
بردارید. ۱۰-۱۵
انتهای پیام/