عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

همه با هم برای افزایش توانایی اورژانس کشور تلاش می‌کنیم


مشاور اجرایی رئیس سازمان اورژانس کشور نیز با اشاره به اهمیت نجات انسانها ابراز امیدواری کرد همه با هم برای افزایش توانایی اورژانس کشور تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، مجتبی سیف، عشق و علاقه به خدمت را در خدمت‌رسانی مطلوب اورژانش کشور مهم دانست و ابراز امیدواری کرد با خرد جمعی بهترین خدمت در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز با معرفی استان همدان اظهار کرد: استان همدان با یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ظرفیت‌های بسیاری ازجمله راههای ارتباطی مناسب، فرودگاه، خطوط ریلی و... است.

رضا قیاسی گفت: همدان با برخورداری از یک هزار و هفتصد جاذبه طبیعی، شهر جهانی سفال لالجبن، محصولات کشاورزی، معادن منحصر به فرد و... از توانمندی‌های بالقوه برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح همه مردم کشور را در برگرفت اما در این طرح قشر آسیب‌پذیر از دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت بیش از بقیه اقشار بهره‌مند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه با اجرای این طرح در استان همدان ۷۰۰ میلیارد تومان پرداختی از جیب مردم کاهش یافت، افزود: در یک سال و نیم گذشته ۲۰ پروژه هدفگذاری شد.

معاون استاندار همدان  اظهار کرد: استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باستان است و سبقه ای ۵۰۰ ساله در پایتختی این کشور دارد.
وی افزود: این استان ۱میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و ۹ شهرستان دارد و با ۶ استان همسایه است و با ۹ استان کمتر از ۳ ساعت فاصله دارد.
قیاسی تبیین کرد: از استان همدان به استانهای هم‌جوار، ۷آزادراه وجود دارد و زیرساختهای ارتباطی اعم از فرودگاه پهن پیکر، راه آهن، و ... در حد مطلوب است.
وی با بیان اینکه همدان از پهنای بالای اینترنت برخوردار است و پشتیبان چند استان در این موضوع است گفت: ۱۵ هتل به زیرساختهای گر دشگری استان افزوده شده که بر ظرفیت پذیرش گردشگران ۱۸۰۰ نقطه گردشگری می افزاید.

معاون استاندار همدان در ادامه ضمن تاکید بر این امر که در دولت تدبیر و امید تحولات شگرفی در زمینه بهداشت و درمان صورت گرفته‌است خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت،امنیت خاصی به جامعه داد و تنها در استان همدان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در این زمینه به نفع مردم هزینه شد.
وی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون بازسازی و نوسازی حدود ۳۲۰ پروژه بهداشتی در استان آغاز شد که غالب آنها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و خوشبختانه بهترین نیروهای متخصص در حوزه وزارت بهداشت در این استان فعال هستند.