عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، محمدحسین دریسی در این خصوص عنوان داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۴۰ مترمربع و بااعتبار ۱۶ میلیارد ریال در پشت ساختمان کنونی شبکه بهداشت و درمان در حال احداث است.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: احداث این پروژه از آبان ماه سال ۹۶ شروع‌شده و طبق قرارداد، پیمانکار باید این پروژه را در طی ۱۲ ماه به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تحویل دهد
وی تصریح کرد: این پروژه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انتظار داریم با تامین اعتبار در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
محمدحسین دریسی گفت: در حاضر در شهرستان دشتستان ۱۸ پروژه که شامل خانه بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس جاده‌ای هستند، در حال احداث می‌باشند و پیشرفت‌های فیزیکی بین ۳۰ تا ۹۰ درصد داشته‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به همراه معاون بهداشتی این شبکه از ساختمان در حال احداث شبکه بهداشت و درمان دشتستان بازدید کرد.
کد انتهای پیام/ س.غ ۳۰۳۰